U zagrebačkom HNS-u kritiziraju iznenadno uspješno poslovanje ZET-a

Kako to da je ZET odjedanput u plusu, pitaju se u zagrebačkom HNS-u

Predsjednik zagrebačkog HNS-a i zastupnik u Gradskoj skupštini Tomislav Stojak tvrdi da su sljemenska žičara i „financijski inžinjering“ Grada Zagreba razlog uspješnog poslovanja ZET-a, koji je u svega godinu dana od gubitaša s preko 50 milijuna kuna gubitka došao do dobiti od 14 i pol milijuna kuna!

„Potezom magičnog pera ZET je u godini dana od gubitaša s 50 milijuna gubitka došao do dobiti od oko 14 i pol milijuna kuna! Super, rekli bi ljudi, ali kada se pažljivo pogledaju svi parametri, pogotovo od prodaje karata i ostalih osnovnih djelatnosti kojima se ZET mora baviti, onda se možemo s pravom pitati radi li se o čistom financijskom inženjeringu od strane Grada?“, napisao je predsjednik zagrebačkog HNS-a i zastupnik u Gradskoj skupštini Tomislav Stojak na svojoj Facebook stranici.

Stojak je podsjetio kako je Grad Zagreb na ZET prenio upravljačka prava nad Žičarom Sljeme, čija je cijena izgradnje u manje od godinu dana narasla na 560 milijuna kuna i moguća je isključivo uz kreditno zaduženje. Stoga se postavlja pitanje je li to pravi razlog iznenadnog uspješnog poslovanja ZET-a.

„U cijelom tom financijskom inženjeringu treba istaknuti da je već u prvih šest mjeseci 2019. za izgradnju žičare potrošeno više od 107 milijuna kuna, 3,7 puta više od proračunom planiranih 29 milijuna kuna, a u međuvremenu ne samo da nije bilo rebalansa proračuna nego sredstva za žičaru nisu povećana ni internom preraspodjelom", rekao je Stojak.

Hoće li zahvaljujući takvom „financijskom inžinjeringu“ Grada Zagreba i nepoštivanju proračuna građankama i građanima Zagreba u budućnosti ostati išta osim otplate kredita, upitao se gradski zastupnik Tomislav Stojak.

Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Zagreb među europskim metropolama koje će najviše pogoditi globalno zatopljenje

Zagreb se ubraja među glavne gradove EU-a koje će najviše pogoditi globalno zatopljenje. To pokazuju rezultati nedavnog istraživanja kojim je obuhvaćeno 28 glavnih gradova svih država članica EU-a te Moskva, Oslo i švicarski Zürich. Za razliku od Zagreba većina europskih metropola već provodi niz mjera u borbi protiv klimatske krize, što je osobito došlo do izražaja ovog tjedna kada su se neke od njih uistinu dobro pripremile kako bi svojim stanovnicima i posjetiteljima olakšale ljetne vrućine.

Stanari zbog Bandićeve fontane žive pored otvorene kanalizacije

Stanare na zagrebačkom Britanskom trgu 8 već tri mjeseca muče radovi na mreži odvodnje u ulazu njihove zgrade, koji još uvijek nisu dovršeni. Dvorište im je razrovano, smrad nesnosan, higijenski uvjeti ispod svake zadovoljavajuće razine, uokolo trče štakori, a iz otvorenog okna kanalizacije niknula je rajčica, javlja Večernji list.

Novi Bandićev harač: Naplata parkinga u cijelom Zagrebu

Nakon što su u Zagrebu početkom rujna proširene zone naplate parkinga, čini se da gradonačelnik Bandić sprema novi udar na džepove građana. Hoće li se doista uvesti naplata parkiranja na području cijelog grada?

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER