Uvodi se nova linija Nighjet noćnog vlaka između Beča i Pariza

Dvije prijestolnice umjetnosti i ljubavi od 13. prosinca tri puta tjedno povezivat će nova linija noćnog vlaka

Od 13. prosinca ove godine na relaciji Beč – München – Pariz tri puta tjedno prometovat će novi ÖBB-ov Nightjet noćni vlak

Austrijske savezne željeznice (ÖBB) u suradnji s Francuskim željeznicama (SNCF) i Njemačkim željeznicama (DB) uvode novu direktnu liniju koja će putnicima omogućiti da na ekološki prihvatljiviji način stignu od Beča do Pariza. Noćna linija s prometovanjem treba započeti 13. prosinca, a putnike će prevoziti od glavnog bečkog kolodvora preko Linza, Salzburga, Münchena i Strasbourga do pariškog kolodvora Gare de l‘Est. Vlak iz Beča polazit će ponedjeljkom, četvrtkom i subotom u 19.40 sati, a u francusku prijestolnicu stići će sljedećeg dana u 9.42. Linija od Pariza do Beča prometovat će utorkom, petkom i nedjeljom.

U vlaku se može rezervirati mjesto u vagonu za sjedenje, u vagonu s ležajima ili za spavanje. Putnici koji putuju s prijateljima ili članovima obitelji i žele privatnost mogu odabrati i vlastiti kupe. Noćni vlakovi Austrijskih željeznica temeljito se čiste prije i nakon svake vožnje, a prodajni asortiman u vlaku sada također uključuje dezinfekcijska sredstva i zaštitne maske, što osigurava ugodno i sigurno putovanje.

>>> Pročitajte još >>> Vlakom iz Budimpešte do Beča za manje od 2, a do Praga za 3,5 sata

© ÖBB / Harald Eisenberger

Putovanje noćnim vlakom nije samo ekološki prihvatljivija varijanta u odnosu na vožnju automobilom ili let avionom. Ujedno je i praktična i povoljnija opcija od smještaja u hotelu, a putnici u vagonima s ležajima i spavaćim vagonima dobiju piće dobrodošlice i doručak prije dolaska na odredište. Za mjesto u vagonu za sjedenje treba izdvojiti 29,90 eura po osobi u jednom smjeru. Jednosmjerna karta za vagon s ležajem stoji 59,90 eura, a za vagon za spavanje 89,90 eura.

Ova direktna željeznička linija oživljava povijest vlaka Orient Express koji je vozio i na ruti između Beča i Pariza do 2007. godine, dok se uvođenjem nove linije širi europska mreža noćnih vlakova, čime se nastoji potaknuti što više ljudi da umjesto automobila i aviona koriste željeznicu.

© ÖBB / Harald Eisenberger

Austrijske željeznice (ÖBB) najveći su operater noćnih vlakova u Europi. Kako bi svojim korisnicima omogućili što kvalitetniju uslugu, do 2027. godine namjeravaju uložiti više od 4,1 milijarde eura u modernizaciju vlakova.

Možda se na putovanju od Beča do Pariza dogodi neka nova ljubavna priča poput one iz filma „Prije svitanja“ („Before Sunrise“) s Julie Delpy i Ethanom Hawkeom u glavnim ulogama, a kako će izgledati nova generacija NightJet vlakova, koji će se na tračnicama naći 2023. godine, pogledajte u priloženom videu.

EurocommPR / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Zbog ovih ćete stanica metroa poželjeti (ponovno) otputovati u Napulj

Radovi na izgradnji nove stanice Capodichino linije 1 napuljske podzemne željeznice privode se kraju. Stanica će od 2024. godine središte Napulja povezivati sa zračnom lukom, a godišnje će opsluživati ​​60 milijuna putnika. Punom parom radi se i na stanicama Centro Direzionale i Tribunale, koje bi trebale biti dovršene u roku od šest mjeseci.

Francuska uvodi deset nacionalnih linija noćnih vlakova do 2030.

Nakon ponovnog uvođenja linije noćnog vlaka iz Pariza za Nicu u travnju, a zatim i nove linije Beč – München – Pariz u prosincu prošle godine, u Francuskoj se očekuje skori početak prometovanja još većeg broja noćnih vlakova. Godinama im je padala popularnost, a sada imaju vrlo važnu ulogu u postizanju klimatske neutralnosti do 2050. godine.

KlimaTicket - U Austriji krenula revolucija javnog prijevoza

Prema aktualnoj analizi austrijskog autokluba postoje velike razlike na razini Austrije u korištenju javnog prijevoza, no Beč je ponovno zauzeo vodeću poziciju. Čak 93 posto Bečana i Bečanki povremeno koristi javni prijevoz!

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER