Nova linija muških kupaćih gaćica izrađena od reciklirane plastike

Upotrebom otpada kao glavne sirovine potiče se smanjenje nastajanja otpada

Britanski brend Bluebuck pustio je u prodaju novu liniju muških kupaćih gaćica izrađenih od certificirane Seaqual pređe, proizvedene od recikliranog plastičnog otpada koji s dna Sredozemnog mora prikupljaju španjolski ribari.

Ono što svakako treba istaknuti je da se pet posto prihoda od prodaje Bluebuck kupaćih gaćica donira britanskom Društvu za očuvanje mora. Kupaće gaćice su dostupne u osam različitih boja, cijena im je 88 eura, a vijek im je duži od većine sličnih proizvoda čime se potiče smanjenje nastajanja otpada.

Španjolska organizacija Seaqual surađuje s lokalnim ribarima i zajednicama na uklanjanju otpada pronađenog na morskom dnu. Dok se prikupljeni materijali poput aluminija ili stakla šalju u postrojenja za reciklažu, plastične boce i druga plastična ambalaža se čiste, sortiraju, pretvaraju u granule i zatim u polimernu pređu. Mrežice koje čine unutarnju oblogu ovih kupaćih gaćica izrađene su pak od recikliranog poliestera.

  • Foto: Bluebuck

„Kada smo otkrili organizaciju Seaqual i njihovu pređu, vidjeli smo priliku za suradnju i proizvodnju nečeg sasvim novog kako bismo utjecali na podizanje svijesti o potrebi zaštite okoliša“, kaže osnivač brenda Bluebuck Pierre David. „Svi naši proizvodi iz nove linije dizajnirani su tako da traju duže, čime utječemo na smanjenje otpada, a s druge strane radimo velik korak u zaštiti okoliša upotrebom stvarnog otpada kao glavne sirovine.“

Uz novu liniju kupaćih gaćica, Bluebuck nudi i drugu mušku odjeću proizvedenu od organskog pamuka s certifikatom GOTS (Global Organic Textile Standard) i to u tvornicama koje se napajaju obnovljivom energijom. Bluebuck također ima svoj GOTS certifikat, a sva električna energija koja se koristi u njihovim uredima također dolazi iz obnovljivih izvora.

  • Foto: Bluebuck

U Bluebucku, orijentiranom prvenstveno na europsko tržište, također napominju kako svojom proizvodnjom utječu i na smanjenje CO2 budući da su svi materijali i odjeća ovog brenda proizvedeni u Europi te se na tom tržištu isporučuju bez korištenja zračnog prijevoza. Osim toga, pri isporukama odjeće koriste se isključivo pakiranja izrađena od recikliranog papira, a tvrtka je također u procesu uvođenja biorazgradivih vrećica.

S.F. / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Jeste li spremni za budućnost održivije mode?

Ubrzani razvoj modne industrije za sobom povlači brojne negativne društvene, ekonomske i okolišne utjecaje te je stoga nužan razvoj nove održive tekstilne industrije, što svakako zahtijeva novu razinu suradnje i djelovanja. Upravo će ta problematika biti tema četvrtog zasjedanja UN-ove skupštine za okoliš, gdje će se ujedno i predstaviti nova UN-ova inicijativa za održiviju modnu industriju.

H&M se zalaže za održivu modu

Nakon što je španjolski brend Zara iza kojeg stoji jedan od najbogatijih ljudi na svijetu objavio da će do 2025. godine za proizvodnju odjeće koristiti isključivo 100-postotne održive tkanine, švedski high street brend H&M (Hennes & Mauritz) je u Parizu otvorio radionicu u kojoj kupci mogu besplatno prepraviti svoju odjeću.

Prada konačno prestaje koristiti krzno

Poznata modna kuća Prada najavila je ove srijede na Twitteru da prestaje koristiti krzno na svojim proizvodima za žensku kolekciju proljeće – ljeto 2020. Time se pridružuje Jean Paulu Gaultieru, Giorgiu Armaniju, Versaceu, Ralphu Laurenu, Vivienne Westwood, Michaelu Korsu, Donni Karan i mnogim drugim modnim brendovima koji su takvu odluku donijeli još ranije.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER