Prada konačno prestaje koristiti krzno

Velika pobjeda za životinje

Poznata modna kuća Prada najavila je ove srijede na Twitteru da prestaje koristiti krzno na svojim proizvodima za žensku kolekciju proljeće – ljeto 2020. Time se pridružuje Jean Paulu Gaultieru, Giorgiu Armaniju, Versaceu, Ralphu Laurenu, Vivienne Westwood, Michaelu Korsu, Donni Karan i mnogim drugim modnim brendovima koji su takvu odluku donijeli još ranije.

U Pradinoj objavi na Twitteru stoji kako je odluka donijeta u suradnji s međunarodnom mrežom organizacija za zaštitu prava životinja Fur Free Alliance.

Ovo je velika pobjeda za prava životinja nakon borbe koja je trajala više od desetljeća. Aktivisti organizacije PETA godinama su napadali Pradine modne revije s transparentima protiv korištenja krzna, održavali prosvjede diljem svijeta te upoznavali javnost o patnjama životinja i manje poznatoj strani industrije krzna. Prošle je godine i velika zagovornica prava životinja Pamela Anderson uputila pismo u ime PETA-e, pozivajući ovu modnu kuću da prestane koristiti krzno.

Prada je konačno popustila, a glavna dizajnerica i izvršna direktorica Miuccia Prada u priopćenju tvrtke izjavila je kako će „usmjeravanje na inovativne materijale omogućiti tvrtki istraživanje novih granica kreativnog dizajna, uz istovremeno zadovoljavanje potražnje za etičkim proizvodima.“

PETA pozdravlja Pradino pridruživanje rastućoj listi modnih kuća koje napuštaju korištenje životinjskog krzna i poziva tvrtku da slijedi Chanelov primjer te prestane koristiti kožu egzotičnih životinja poput nojeva, krokodila, guštera i zmija. PETA je inače kupila minimalnu količinu dionica ove tvrtke koja joj je potrebna za predlaganje odluka dioničara o zabrani korištenja egzotičnih koža.

Većina kupaca više ne želi nositi kožu bilo koje životinje koja je pretrpjela okrutna mučenja. Čini se da ni vrag više ne želi nositi Pradu.

S.F. / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Jeste li spremni za budućnost održivije mode?

Ubrzani razvoj modne industrije za sobom povlači brojne negativne društvene, ekonomske i okolišne utjecaje te je stoga nužan razvoj nove održive tekstilne industrije, što svakako zahtijeva novu razinu suradnje i djelovanja. Upravo će ta problematika biti tema četvrtog zasjedanja UN-ove skupštine za okoliš, gdje će se ujedno i predstaviti nova UN-ova inicijativa za održiviju modnu industriju.

Burberry prestaje spaljivati neprodanu odjeću

Luksuzni britanski modni brand Burberry potvrdio je da prestaje s praksom spaljivanja neprodane odjeće i ostalih proizvoda, javlja Euronews.

H&M se zalaže za održivu modu

Nakon što je španjolski brend Zara iza kojeg stoji jedan od najbogatijih ljudi na svijetu objavio da će do 2025. godine za proizvodnju odjeće koristiti isključivo 100-postotne održive tkanine, švedski high street brend H&M (Hennes & Mauritz) je u Parizu otvorio radionicu u kojoj kupci mogu besplatno prepraviti svoju odjeću.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER