Rijeka: Radionica o gradnji vertikalnih vrtova

17. i 18. rujna od 10:30 do 14 sati na terasi Osnovne waldorfske škole

Gradnjom vertikalnih gredica može se povećati efektivna površina malih vrtova, ozeleniti neugledne zidove dvorišta i stambenih objekata, imati svježu biljnu hranu nadohvat ruke, smanjiti temperatura mikroprostora, kao i iskoristiti neupotrebljene palete.

Sudionici ove riječke radionice moći će usvojiti osnovna znanja gradnje vertikalnih vrtova. Radionica se provodi u sklopu projekta Zeleni gradski otoci uz potporu sudioničkog programa Zeleni val koji provodi RiHub u sklopu projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture. Cilj programa Zeleni val je aktivno uključivanje građana u ozelenjavanje gradskih veduta, poboljšanje mikroklime, održivosti i bioraznolikosti te razvoj ekološke svijesti, kroz edukativne programe i akcije u javnom gradskom prostoru.

Voditeljice radionice su Ivana Keller i Marinka Špodnjak. Radionica se održava u organizaciji Društva prijatelja waldorfske pedagogije 17. i 18. rujna u vremenu od 10:30 do 14 sati na terasi Osnovne waldorfske škole (Zametska ul. 6, Rijeka). Sudjelovanje je besplatno, a sudionicima se preporučuje  ponijeti odjeću za rad i rukavice.

Više informacija potražite na ovoj poveznici.

  • Ekovjesnik
     

VEZANE VIJESTI

U Rijeci se održava okrugli stol o socijalnoj nejednakosti među djecom

Povodom Svjetskog dana borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti te postavljanja foto-izložbe na riječkom Korzu o socijalnoj isključenosti djece, riječka udruga Centar za kulturu dijaloga je u četvrtak u Rijeci ukazala na poraznu sliku socijalne nejednakosti među djecom i pogubni utjecaj siromaštva djece.

Održivost i empatija

Što je održivi razvoj grada? Kako lokalna opskrba energijom, hranom, vodom, lokalni obnovljivi izvori energije, elektrificirani promet, internetski povezana trošila, potrošači koji su ujedno i proizvođači te ozelenjavanje grada pridonose ekonomskom prosperitetu gradova poput Rijeke, a istovremeno štite okoliš i poboljšavaju kvalitetu života? Je li za taj zaokret potrebna samo tehnologija i konsenzus javnosti da se istraživanja financiraju ili u tom procesu važan sastojak čini empatija?

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER