Gradsko oko Split – aplikacija za prijavu komunalnih problema

Grad Split je za dvogodišnje korištenje aplikacije platio 120 tisuća kuna

Aplikacija Gradsko oko postat će glavni kanal koji će građani/ke Splita koristiti za prijavu komunalnih, prometnih i infrastrukturnih problema te u roku od tjedan dana dobiti povratnu informaciju o statusu rješavanja svojih predmeta.

Nova aplikacija „Gradsko oko“ predstavljena je jučer u splitskoj Gradskoj upravi, a prema riječima Radojke Tomašević, pročelnice Službe za međunarodne i EU fondove, naručena je za potrebe gradskog komunalnog odjela. Grad Split je jedan od deset hrvatskih gradova koji primjenom ove aplikacije omogućavaju dvosmjernu komunikaciju i pristup raznim sudionicima i građanima.

Aplikaciju je razvila riječka tvrtka Ri-Ing net d.o.o., a Grad Split je za njeno dvogodišnje korištenje platio 120 tisuća kuna.

„Prošle smo godine zaposlili komunalne, prometne i poljoprivredne redare koji sada dobivaju svoj alat“, kazao je splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara, napominjući da je primjena ove aplikacije hvatanje koraka s naprednim tehnologijama koje olakšavaju rješavanje komunalnih problema.

Kako je na predstavljanju aplikacije rekao gradonačelnikov savjetnik za komunalu Ivica Grubišić, građani koji prijave problem dobit će odgovor u roku od sedam dana. „To ne znači da će problem biti riješen u tom roku, već će se utvrditi nadležnost službi zaduženih za rješavanje ukoliko to nije Grad Split“, objasnio je Grubišić.

Za aplikaciju će biti zadužena dva komunalna redara koji će zaprimati i obrađivati prijave, a svaki prijavitelj će o statusu svog upita biti obaviješten putem poruka. Stoga je nužna registracija svakog građanina jer nema anonimnih prijava.

Potvrdio je to  i direktor tvrtke Ri-Ing net d.o.o. Marko Andrić, koji je prezentirao primjenu aplikacije Gradsko oko kao segmenta većeg projekta Pazigrad. Riječ je o sustavima koji omogućavaju uključivanje širokog broja sudionika u jednostavno stvaranje evidencije komunalnih problema. Sustav koji je ova tvrtka razvila u primjeni je od 2014. godine, a  rješenja tvrtke koristi 60 lokalnih samouprava u  Hrvatskoj. Aplikaciju Gradsko oko aktivno koristi trideset gradova i općina, no pristup sustavu svojim građanima uz Grad Split omogućuje još svega njih devet.

Osim aplikacije koja se može preuzeti za Android i iOS platforme, građani će probleme moći prijaviti i putem web stranice www.split.oko.hr  ili maila split@oko.hr.

Grad Split / Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Bandić gura građane Zagreba prema plaćanju skupih EU penala za smeće

Zagrepčani i Zagrepčanke su na korak do plaćanja visokih kaznenih penala Europskoj uniji zbog neispunjenja ciljeva smanjenja, ponovne uporabe i recikliranja otpada. Rezultat je to dugogodišnjeg lošeg gospodarenja otpadom u režiji gradonačelnika Bandića, tvrdi Zelena akcija.

Gradsko ili „slipo“ oko?

Kako smo već ranije izvijestili, aplikacija Gradsko oko trebala bi prema očekivanjima splitske gradske uprave postati glavni kanal koji će građani/ke Splita koristiti za prijavu komunalnih, prometnih i infrastrukturnih problema te u roku od tjedan dana dobiti povratnu informaciju o statusu rješavanja svojih predmeta.

Opara: Sanacija Karepovca nema alternativu

Zbog radova na sanaciji splitskog odlagališta otpada Karepovac, stanovnici Splita i neposredne okolice izloženi su neugodnim mirisima koji su se posljednjih dana širili s odlagališta. Iz Grada Splita uvjeravaju građane kako od početka sanacije nisu zabilježena prekoračenja graničnih vrijednosti propisanih Uredbom o razinama onečišćujućih tvari u zraku, a mjerenja se vrše svakodnevno.

[VIDEO] Karepovac godinu dana poslije

Donedavno ruglo Splita i okolice danas nalikuje na saniranu i uređenu površinu, objavio je Grad Split na svojoj Facebook stranici. Pogledajte video i uvjerite se.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER