Uspješno završeno testiranje bečkih autonomnih autobusa

Nova autobusna linija otvara se za promet putnika početkom proljeća 2019. godine

Dva autonomna autobusa testirana su tijekom nekoliko proteklih mjeseci na liniji prema novoizgrađenoj bečkoj gradskoj četvrti Aspern. Budući da je „komunikacija“ autonomnih autobusa i semafora bila više nego uspješna, prvi će se putnici njima moći voziti već početkom proljeća 2019. godine. U svakom će autobusu ipak biti i jedan djelatnik bečkog javnog prijevoznika „Wiener Linien“.

Vozni park bečkog poduzeća za javni prijevoz od ovog je proljeća bogatiji za dva nova autonomna autobusa na električni pogon, čije je testiranje u realnim uvjetima uspješno završeno krajem mjeseca srpnja. Projekt je financiralo austrijsko ministarstvo prometa, a njegov je nositelj bečko poduzeće za javni prijevoz „Wiener Linien“.

U projekt su uključeni i Austrijski tehnološki institut „AIT“ (Austrian Institute of Technologie), Kuratorij za sigurnost u prometu „KFV“ („Kuratorium für Verkehrssicherheit“), Organizacija za kontrolu kvalitete „TÜV Austria“, Siemens AG Österreich te francuski proizvođač autobusa „Navya“.

Cilj projekta je u novoizgrađenoj bečkoj gradskoj četvrti Aspern uvesti autobusnu linija s autobusima bez vozača koja može funkcionirati u realnim uvjetima – sa stalnim autobusnim stanicama, redom vožnje i pravim putnicima.

Puštanje u promet nove linije najavljeno je za početak 2019. godine

Razvoj senzorike je pri tome bio podjednako važan koliko i prihvaćanje ovakvog načina transporta od strane putnika, neophodni pravni okvir te sigurnost korištene tehnologije.

Testiranje dva autonomna mini-busa na električni pogon trajalo je nekoliko mjeseci, a sada je i konačno potvrđeno kako će nova autobusna linija u promet biti puštena početkom proljeća 2019. godine.

U proizvodnju dvaju autonomnih autobusa koji mogu zaprimiti do 11 putnika uloženo je 1,5 milijuna eura. Autobus je dug 4,75 metara, širok 2,11 m i visok 2,65 m. U automatskom modu može se kretati brzinom od 20 km/h, a njegovo maksimalno vrijeme rada iznosi 9 sati.

S.F. / Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

U Utrechtu izgrađeno najveće svjetsko spremište za bicikle

Nizozemska tvrtka Ector Hoogstad Architecten dovršila je podzemno parkiralište za bicikle koje se nalazi ispod glavnog željezničkog kolodvora u Utrechtu. Ovdje se na tri razine može pohraniti čak 12.656 bicikala!

Autobusi bez vozača na bečkim ulicama

Vozni park bečkog poduzeća za javni prijevoz bogatiji je od prije nekoliko dana za dva nova autonomna autobusa na električni pogon. Projekt je financiralo austrijsko ministarstvo prometa, a njegov je nositelj bečko poduzeće za javni prijevoz „Wiener Linien“.

Autonomni e-autobusi započeli s prijevozom putnika

Testiranje autonomnih autobusa na liniji prema novoizgrađenom bečkom naselju Seestadt Aspern trajao je nekoliko mjeseci, a budući da je njihova „komunikacija“ sa semaforima bila više nego uspješna, došlo je vrijeme za službeni početak prometovanja s putnicima. No, za svaki slučaj u njima će još neko vrijeme biti po jedan operater bečkog javnog prijevoznika „Wiener Linien“.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER