Kaufland vas poziva: „Reci neću hrani u smeću!“

Nastavak Kauflandove kampanje za podizanje svijesti o čuvanju hrane i smanjenju bacanja namirnica

Ovaj trgovački lanac je u 2021. uspio donirati dva puta više pekarskih proizvoda u odnosu na 2020. te čak tri puta više voća i povrća. Ukupno je to 159.149 komada pekarskih proizvoda te 257.441 kg voća i povrća, navode u Kauflandu Hrvatska k.d.

Već dugi niz godina, Kaufland u Hrvatskoj provodi donacijske programe s ciljem smanjenja bacanja hrane te pomaganja potrebitima diljem Hrvatske. U tome im pomažu mreže Hrvatskog Crvenog križa i Hrvatskog Caritasa. Čak 36 poslovnica Kauflanda ima direktne posrednike koje čine gradska društva Crvenog križa te nadbiskupijski i biskupijski Caritasi preko kojih se svakog dana donira voće, povrće, kruh i peciva te namirnice pred istekom roka trajanja.

Budući da stalno poboljšava svoj sustav doniranja, Kaufland je od lipnja 2021. godine počeo donirati i proizvode koji su pred istekom roka trajanja, i to lokalno putem navedene mreže direktnih posrednika s kojima njihove trgovine preuzimanje donacija dogovaraju po potrebi - češće od dva puta tjedno kako je ranije bilo dogovoreno. Ovom optimizacijom procesa doniranja, Kaufland je u 2021. uspio donirati dva puta više pekarskih proizvoda u odnosu na 2020. te čak tri puta više voća i povrća. Ukupno je to 159.149 komada pekarskih proizvoda te 257.441 kg voća i povrća, navode u Kauflandu Hrvatska k.d.

„Svake godine trudimo se činiti više kako bismo pridonijeli lokalnim zajednicama kroz naše donacijske programe, ali i kako bismo osvijestili sve ljude koliko je važno smanjiti otpad i bacanje hrane. Zato i ove godine nastavljamo s kampanjom Reci neću hrani u smeću. Kao društveno odgovorna internacionalna kompanija imamo dužnost raditi sve što je u našoj moći kako bismo smanjili naš utjecaj na okoliš, a smanjenje otpada od hrane jedna je od ključnih točaka na kojoj intenzivno radimo“, objasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Osim donacijama, u Kauflandu se protiv bacanja namirnica bore već pri samom naručivanju prehrambenih proizvoda pa tako prije narudžbe provjeravaju koju količinu pojedinog proizvoda poslovnice trebaju kako bi naručene količine odgovarale potrebama kupaca.

Osim toga, Kaufland je pripremio i savjete za izbjegavanje otpada od hrane u kućanstvu koje možete pronaći ovdje.

Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Najdonator: Konzum, Dukat i Sana delikatese donirali najviše hrane u 2019.

Hrvatske tvrtke koje su u 2019. godini donirale najviše hrane su Konzum, Dukat i Sana delikatese. Za svoje humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje primli su priznanje „Najdonator“, koje treću godinu zaredom dodjeljuju Mreža hrane i hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER