Prilika za unapređenje biciklističke infrastrukture

ITU - Sustav biciklističkih staza Urbane aglomeracije Zagreb

Dostava projektnih prijedloga na Javni poziv „Sustav biciklističkih staza Urbane aglomeracije Zagreb“ (KK.07.4.2.18) moguća je do 30. rujna ove godine. Maksimalni iznos bespovratnih sredstava koji gradovi i općine mogu osigurati je čak osam milijuna kuna čime bi se mogla znatno unaprijediti biciklistička infrastruktura u Zagrebu i okolici.

Cilj Javnog poziva je izgradnja, prilagodba i modernizacija biciklističke infrastrukture na području Urbane aglomeracije Zagreb namijenjene javnoj uporabi i povezivanju raznih oblika prijevoza prihvatljivih za okoliš na području Urbane aglomeracije Zagreb, a gradovi i općine za dostavu projektnih prijedloga za dodjelu bespovratnih sredstava imaju još malo vremena.

Projektne prijave zaprimaju se od 10. rujna u 12 sati, a krajnji rok za njihovo podnošenje je 30. rujna 2020. (do 23:59:59).

Gradovi i općine Urbane aglomeracije Zagreb na raspolaganju imaju ukupno 41.365.464,85 kn bespovratnih sredstava za provedbu projekata usmjerenih na razvoj biciklističkog prometa, pri čemu minimalni iznos bespovratnih sredstava iznosi jedan milijun, a maksimalni osam milijuna kuna.

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su jedinice lokalne samouprave s područja Urbane aglomeracije Zagreb, odnosno gradovi Zagreb, Donja Stubica, Dugo Selo, Jastrebarsko, Oroslavje, Samobor, Sveta Nedelja, Sveti Ivan Zelina, Velika Gorica, Zabok i Zaprešić te općine Bistra, Brckovljani, Brdovec, Dubravica, Gornja Stubica, Jakovlje, Klinča Sela, Kravarsko, Luka, Marija Bistrica, Marija Gorica, Orle, Pisarovina, Pokupsko, Pušća, Rugvica, Stubičke Toplice, Stupnik i Veliko Trgovišće.

Prihvatljivo je i partnerstvo jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave s područja Urbane aglomeracije Zagreb, a prijavitelj može prijaviti i provoditi projekt samostalno ili u partnerstvu, odnosno može imati više od jednog partnera.

U okviru ovog Javnog poziva mogu se financirati sljedeće prihvatljive aktivnosti:

  1. Aktivnosti pripreme i revizije projektno - tehničke dokumentacije te ishođenje svih potrebnih dozvola koje su preduvjet za izgradnju, prilagodbu i modernizaciju biciklističke infrastrukture (kako bi bila prihvatljiva za financiranje predmetna aktivnost mora biti izravno povezana uz odgovarajuću aktivnost iz točke 2. Infrastrukturna komponenta, odnosno prihvatljiva je samo izrada dokumentacije za konkretnu infrastrukturu koju se planira u okviru projekta graditi/prilagođavati/modernizirati)
  2. Infrastrukturna komponenta projekta: izgradnja novih dionica biciklističke infrastrukture; prilagodba/modernizacija postojeće biciklističke infrastrukture u skladu s uvjetima iz Pravilnika o biciklističkoj infrastrukturi; izgradnja prateće infrastrukture, uređaja i instalacija u svrhu poboljšanja sigurnosti i povećanja korištenja biciklističkih prometnica
  3. Upravljanje projektom i administracija
  4. Promidžba i vidljivost (u skladu s Uputama za informiranje i vidljivost za Korisnike sredstava)
  5. Horizontalne aktivnosti (aktivnosti vezane uz promicanje horizontalnih načela sukladno točki 2.8. Uputa za prijavitelje)

Više informacija i svu potrebnu dokumentaciju potražite ovdje.

  • Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Zabok i Oroslavje se ubrzo spajaju biciklističkom rutom BRZO

Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU odobrilo je još jedan projekt koji će Grad Zabok realizirati u suradnji s Gradom Oroslavjem. Riječ je o projektu uređenja 5,2 km duge biciklističke rute Zabok – Oroslavlje, čija vrijednost iznosi 14.262.986,00 kuna, a iz EU fondova će za projekt biti isplaćeno osam milijuna kuna, javlja portal Zagorje.com.

Kako je Covid-19 diljem Europe potaknuo ulaganja u biciklističku infrastrukturu

Pojedine europske zemlje godinama su davale prednost biciklizmu te u biciklističku infrastrukturu ulagale velika financijska sredstva. Nizozemska i Danska dva su najistaknutija primjera i prave biciklističke velesile u kojima nije čudno da se nizozemski premijer na posao vozi biciklom te da bicikle javno koriste i članovi danske kraljevske obitelji. No, pandemija Covid-19 ipak je prisilila i druge europske zemlje da slijede njihov primjer.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER