Firenca uskoro dobiva 17 km novih biciklističkih traka

Projekt je odobrilo gradsko vijeće, a radovi počinju već ovog tjedna

Narednih tjedana u Firenci će se urediti dodatnih 17 kilometara privremenih biciklističkih traka i to temeljem posebne uredbe talijanske vlade kojom se nastavlja financiranje mjera oporavka od negativnih posljedica pandemije Covid-19.

Nove biciklističke trake uredit će se korištenjem odgovarajuće prometne signalizacije i to na desnoj strani kolnika, pokraj pločnika, a biciklisti će se kretati u istom smjeru kao i vozači automobila. Ove privremene biciklističke trake uredit će se i na određenom broju dvosmjernih prometnica i to na polovici svake prometne trake, također uz pločnik.

Tako će se već za dva tjedna nove biciklističke trake nalaziti u nekoliko dijelova grada, u kojima do sada nije bilo uređenih biciklističkih staza, čime će se stvoriti novi pravci sigurnog kretanja biciklista. Riječ je o sljedećim ulicama i trgovima:

  • 2.720 m – via Bracciolini-viale Giannotti-viale Europa-via Adriani;
  • 2.783 m - San Jacopino-piazza Puccini (via Doni 479 metara, via Galliano 995 metara, piazza Puccini 149 metara, viale Redi 310 metara, Toselli-Boccherini 850 metara);
  • 2.172 m - viale Volta;
  • 1.210 m - via Leonardo da Vinci-via della Robbia;
  • 1.505 m - via Mannelli;
  • 4.850 m – kružna biciklistička traka između trgova Piazzale di Porta Romana i piazza Pier Vettori te dalje ulicama via Pisana-via Cavallotti-piazza Gaddi-most Ponte alla Vittoria-piazza Paolo Uccello-via Giovanni della Casa-via Pisana-piazza Pier Vettori;
  • 330 m - via Sansovino;
  • 850 m - via Torre degli Agli;
  • te daljnjih 600 metara podjednako raspoređenih duž ostalih prometnica.

  • Bianca Bauza / Unsplash

Naime, talijanska vlada je novom uredbom (Decreto Rilancio per l’emergenza Covid-19) od 14. kolovoza izdvojila dodatnih 25 milijardi eura koji će se koristiti za provedbu mjera oporavka od negativnih posljedica pandemije Covid-19 te za potpore radnicima, obiteljima i tvrtkama. Tako se ukupni iznos sredstava namijenjen za oporavak od pandemije podigao na 100 milijardi eura, a navedenim sredstvima financira se nekoliko glavnih skupina mjera među kojima je i uređenje privremenih biciklističkih traka s ciljem rasterećenja javnog prijevoza i omogućavanja sigurnog kretanja biciklista.

S.F. / Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Plan oporavka: Objavljen sažetak na 80 stranica, zašto se krije cjeloviti dokument?

U sažetku Vladina Plana oporavka nema inovativnosti niti ambicije te je on trenutno skup mjera koje više sliče na osnovnoškolski kolaž, nego na ozbiljan plan koji znači oporavak i niskougljični razvoj za Hrvatsku, poručile su udruge Zelena akcija, Društvo za oblikovanje održivog razvoja (DOOR) i Centar za mirovne studije (CMS).

Milano do prosinca 2020. dobiva 35 km novih biciklističkih staza

Glavni grad Lombardije, talijanske regije najpogođenije pandemijom koronavirusa, tijekom ljeta priprema veliku reorganizaciju prometa i otvaranje novih pješačkih i biciklističkih staza. Plan „Strade aperte“ („Otvorene ceste“) provodit će se s ciljem suzbijanja zaraze te omogućavanja normalnog odvijanja prometa, i to onog koji posljednje vrijeme bilježi najveći porast – biciklističkog i pješačkog.

Sindikat biciklista traži prenamjenu prometnih površina za ublažavanje posljedica pandemije

Sindikat biciklista je još krajem travnja uputio dopis Hrvatskom zavodu za javno zdravstvo, a jučer i Nacionalnom stožeru civilne zaštite, u kojem poziva na poticanje uvođenja mjera zaštite od pandemije CoViD-19 na način da se prometne površine (privremeno) prenamijene kako bi se biciklistima i pješacima olakšalo kretanje i održavanje fizičke distance te rasteretio javni prijevoz.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER