Naravno, Beč ima i svoju mrežu servisa za popravke

Kupovina novog kućanskog uređaja preporučuje se samo u slučaju nepopravljivog oštećenja

Oko 80 umreženih servisa pouzdano popravlja razne vrste kućanskih aparata

U doba kada većina ljudi svoje vrijeme provodi kod kuće, razni su uređaji u učestaloj ili čak neprestanoj upotrebi. Logična posljedica toga su i češći kvarovi. Tom je problemu u austrijskoj prijestolnici doskočila Bečka mreža servisa za popravke („Reparaturnetzwerk Wien“).

Njezini članovi u svojim radionicama i prodajnim centrima popravljaju sve od telefona, računala, perilica do vodokotlića i radijatora te tako brinu o tome da i u vrijeme izolacije sve funkcionira besprijekorno. Bečanke i Bečani putem jedinstvene telefonske linije ili web-stranice www.reparaturnetzwerk.at mogu zatražiti termin za popravak aparata u poslovnici, a majstori po potrebi dolaze i na kućnu adresu − naravno uz pridržavanje propisanih sigurnosnih mjera.

U Mrežu je dosad uključeno oko 80 servisa za popravke. Svatko tko se želi učlaniti mora ispuniti stroge kriterije – dokazati da zna popravljati proizvode raznoraznih proizvođača i da daje prednost popravcima, a ne kupnji. Osim toga, za svoje popravke nikada ne smije naplatiti veću cijenu od one koja je ponuđena u predračunu.

  • Majstori dolaze i na kućnu adresu © 2020 Peninsula Appliance Service

Radi kontrole kvalitete provjerava se jesu li građani zadovoljni popravcima, a za djelatnike servisa organiziraju se razni tečajevi za usavršavanje i razmjenu iskustva. Od toga profitiraju majstori, a u konačnici i korisnici njihovih usluga.

Bečku mrežu servisa za popravke podupiru članica bečkog poglavarstva za zaštitu okoliša, Ulli Sima, kao i bečka gradska poduzeća za zbrinjavanje otpada (MA 48) i zaštitu okoliša (MA 22). Rad Mreže koordinira austrijska organizacija za ekološko savjetovanje „Die Umweltberatung“. Njezini savjetnici ističu da su servisi koji sudjeluju u ovom projektu osposobljeni i za najteže vrste popravaka, a samo će u slučaju nepopravljivog oštećenja predložiti kupnju novog uređaja. Na taj se način produljuje rok trajanja, štedi novac, izbjegava nepotrebno stvaranje otpada i time štiti okoliš.

EurocommPR / Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Još jedna potvrda zabluda o recikliranju jednokratne plastike

Nova istraga koju su zajedno proveli National Public Radio (NPR) i istraživački program PBS-a Frontline otkriva kako su čelnici naftnih kompanija desetljećima ulagali milijune američkih dolara kako bi javnost dovodili u zabludu o recikliranju plastike. I dok tako većina odgovornih građana vrijedno odvaja otpad u kućanstvima misleći da će se tako prikupljena plastika reciklirati, očito je da je sav taj trud godinama bio uzaludan.

Beč daje građanima vaučere za popravke

U slučaju oštećenja ili kvara razni uređaji poput tostera, usisivača ili perilica rublja i posuđa često završe u otpadu iako se mnogi od njih daju popraviti te se još dugo mogu koristiti. Popravkom proizvoda umjesto kupnjom novih štedimo resurse, a time i okoliš!

Borzan: Spriječiti kvarenje uređaja odmah po isteku jamstva

Jesu li uređaji proizvedeni da se pokvare odmah nakon isteka jamstva te kako povećati trajnost uređaja koje kupujemo i zaštiti potrošače? Pitanja su to kojima će se u Europskom parlamentu baviti hrvatska europarlamentarka i potpredsjednica europskih socijalista Biljana Borzan.

Borzan imenovana izvjestiteljicom socijaldemokrata za dulju trajnost proizvoda

Potpredsjednica socijaldemokrata u Europskom parlamentu Biljana Borzan izabrana je za izvjestiteljicu svog kluba za održivu proizvodnju i potrošnju na jedinstvenom tržištu. Borzan je u nekoliko navrata obećala kako će se u ovom mandatu baviti duljom trajnošću uređaja i zabranom tzv. ugrađenih kvarova koji uzrokuju prestanak rada uređaja odmah nakon isteka jamstva.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER