Od rujna „gradskim“ vlakom od Šapjana do Fužina

Vlakovi će povezivati istok i zapad šireg riječkog područja

Promotivnom vožnjom vlaka na relaciji Rijeka-Jurdani-Rijeka, jučer je najavljeno uvođenje integriranog sustava prijevoza putnika koji će u primjeni biti već od rujna ove godine, a putnici će s istom kartom moći koristiti usluge riječkog Autotroleja i HŽ-a na širem riječkom području, javlja Novi list.

Jučer je tijekom vožnje vlakom potpisan Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Grada Rijeke. Sporazum su potpisali gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, granonačelnik Bakra Tomislav Klarić, načelnik Općine Matulji Mario Ćiković, direktor KD Autotrolej Marin Rajčić te predsjednik uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić.

Sporazumom je definirana suradnja na području prijevoza putnika, izdavanje zajedničkih pretplatnih karata, zajedničke tarife, usklađivanje voznih redova i drugi elementi integriranog prijevoza.

Od rujna će, na potezu od Šapjana na zapadnoj, do Fužina na istočnoj strani redovito prometovati „gradski“ vlakovi, s 12 polazaka dnevno na relaciji Jurdani-Rijeka-Jurdani (iz Šapjana će biti četiri polaska dnevno manje) te 14 polazaka na relaciji Rijeka-Fužine-Rijeka.

„Od prosinca ove godine, kada uvedemo novi vozni red, broj polazaka na relaciji Jurdani-Rijeka-Jurdani bit će povećan na šesnaest, a trajanje vožnje na toj dionici bit će oko 28 minuta“, najavio je predsjednik uprave HŽ Putničkog prometa Željko Ukić.

Nakon Zagreba i Splita, Rijeka je treći hrvatski grad u kojemu HŽ u suradnji s javnim gradskim prijevoznicima uvodi integrirani sustav putnika prijevoza

„Građani na ovaj način dobivaju bolju mobilnost, kvalitetniju uslugu prijevoza, a uz to i popust od 40 posto, u odnosu na zasebno kupovanje pretplatničkih karata u HŽ-u i Autotroleju, rekao je Ukić, dodavši kako je odaziv putnika u Zagrebu više nego dobar, jednako kao i u Splitu, gdje je ovakav sustav uveden prije svega devet mjeseci.

Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel je podsjetio kako je sustav integriranog putničkog prijevoza autobusima i željeznicom u Rijeci bio predviđen još Generalnim urbanističkim planom grada iz 2002. godine te potvrdio kako će Autotrolej svoje linije i polaske prilagoditi stanicama vlaka te vremenima polazaka. Također, po izgradnji drugog kolosijeka pruge doći će do potpune reorganizacije linija javnog autobusnog prometa.

„Gradski autobusi u većini slučajeva više neće putovati u smjeru istok-zapad, odnosno paralelno s obalom, već više okomito na nju, a vlakovi će povezivati istok i zapad“, rekao je Obersnel.

Novi list / Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Rijeka: Do sredine 2020. teretni željeznički promet kroz centar grada

Lučka uprava Rijeka i HŽ Infrastruktura obavijestili su da se zbog radova na željezničkom kolodvoru Brajdica, od ponedjeljka, 6. kolovoza 2018. godine uvodi nova regulacija željezničkog prometa u ulicama Riva i Ivana Zajca te u Ulici Šetalište XIII. divizije.

1,76 milijardi kuna za „Projekt Rijeka“

U Rijeci su danas popisani ugovori o dodjeli bespovratnih europskih sredstava i financiranju projekta „Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka“, vrijednog više od 1,76 milijardi kuna i jednog od najvećih projekata vodno-komunalne infrastrukture na području Republike Hrvatske.

Primorci složni protiv izgradnje plutajućeg LNG terminala na Krku

Jučer je u organizaciji Općine Omišalj uz potporu ostalih jedinica lokalne samouprave, Grada Rijeke, Primorsko-goranske županije, brojnih udruga i umjetnika iz Rijeke održan veliki prosjed protiv izgradnje plutajućeg LNG terminala u Omišlju na otoku Krku. Na riječkom Korzu se okupilo oko četiri tisuće prosvjednika, javlja Novi list.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER