Od polja do police pod QR povećalom

Suradnja trgovačkog lanca Kaufland i platforme Agrivi

Kada je riječ o domaćoj kontroliranoj proizvodnji svježeg voća i povrća, Kaufland je otišao korak dalje i putem digitalne platforme AGRIVI osigurao još bolju kontrolu proizvoda i dobavljača

Podrška domaćim proizvođačima od samih početaka poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj jedan je od prioriteta ovog trgovačkog lanca. Kroz već poznati projekt „Naše mi najbolje paše“ surađuju s više od 60 domaćih proizvođača, a od prošle godine uvode i Model ugovorene proizvodnje voća i povrća gdje s pomno odabranim lokalnim proizvođačima sudjeluju u uzgoju određene sorte od biranja sjemena, nadgledanja razvoja, sve do do plasiranja u trgovine Kauflanda.

Upravo uz taj projekt veže se i platforma AGRIVI te će od sada kupci u trgovinama pored svakog proizvoda iz Ugovorene proizvodnje moći skenirati QR kod (u katalogu i u dućanu) i saznati sve važne informacije o sorti, procesu proizvodnje (postupci uzgoja i briga za usjeve) i porijeklu proizvoda.

Naime, AGRIVI softver prikuplja sve informacije od početka do kraja procesa proizvodnje i tako jamči potpunu sljedivost svih poljoprivrednih procesa proizvodnje što dovodi do visoke razine kvalitete svježeg voća i povrća i veće transparentnosti.

„Veliku pažnju posvećujemo suradnji s domaćim poljoprivrednicima te nam je iznimno bitno našim kupcima ponuditi lokalne proizvode vrhunske kvalitete i povećati. Upravo je AGRIVI ta spona između nas i kupaca jer sada i sami pomoću QR koda mogu provjeriti kompletnu povijest proizvoda koje kupuju.“, izjavio je Daniel Šturm, član Uprave za nabavu iz Kauflanda Hrvatska k.d.

Kako ističu u Kauflandu, sama implementacija softvera u trgovine provodit će se postepeno te za sada kupci mogu skeniranjem QR koda dobiti informacije o rajčicama, a tijekom ljeta i o dinjama, lubenicama itd.

VEZANE VIJESTI

HAPIH i EFSA najavili edukacijsku kampanju „SAFE2EAT“

Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) i Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH) najavile su početak edukacijske kampanje kojoj je cilj povećati informiranost potrošača o sigurnosti hrane i potaknuti ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanjom se želi ojačati povjerenje potrošača u EU sustav sigurnosti hrane, koji jamči da je hrana u Hrvatskoj i cijeloj Europskoj uniji sigurna za konzumaciju.

HSEP: „Bez poljoprivrednika nema ni hrane!“

Poruka je to poljoprivrednih proizvođača koji ovih dana prosvjeduju diljem Europe. Dok Europa teži održivoj i ekološkoj poljoprivredi, u Hrvatskoj su ambicije, čini se, značajno manje. Nakon dugog niza godina, trendovi u ekološkoj proizvodnji pokazuju stagnaciju i lagani pad, ističe Hrvatski savez udruga ekoloških proizvođača (HSEP).

100 % ZAGORSKO desetu godinu zaredom na riječkom Korzu

„100 % ZAGORSKO“ je manifestacija prodajno-izložbenog karaktera na kojoj će se ovog petka i subote na riječkom Korzu izložiti poljoprivredni proizvodi uzgojeni na tradicijski, konvencionalni, integrirani i ekološki način, kao i proizvodi tradicijskih obrta Krapinsko-zagorske županije.

Udruge upozoravaju: Smanjuje se ekološka proizvodnja voća, povrća i meda!

Usprkos povećanju broja hektara u ekološkoj proizvodnji Hrvatska bilježi pad proizvodnje ekoloških proizvoda u glavnim namirnicama kao što su povrće, voće, med i proizvodi stočarstva. Pokazuju to statistike prikazane u radnoj verziji Nacionalnog akcijskog plana razvoja ekološke poljoprivrede 2023.-2030. predstavljenog na sastanku Savjeta za ekološku proizvodnju Ministarstva poljoprivrede.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER