Brand audit - Tko su glavni krivci za zagađenje plastikom?

Za radionicu se prijavite putem online obrasca do ponoći 7. srpnja

Zelena akcija, Zero Waste Croatia Network i Greenpeace Hrvatska povodom obilježavanja „Srpnja bez plastike“ pozivaju vas na sudjelovanje na webinaru „Brand audit - tko su glavni krivci za zagađenje plastikom?“ koji će se putem platforme Zoom održati u srijedu, 8. srpnja s početkom u 18 sati.

Usprkos tome što kao pojedinci i pojedinke imamo odgovornost prema potrošnji i zbrinjavanju otpada od proizvoda koje konzumiramo, najveća odgovornost za zagađenje jednokratnom plastikom je na onima koji odlučuju o dizajnu proizvoda i ambalaže koju mi kasnije kupujemo, navode organizatori webinara „Brand audit - tko su glavni krivci za zagađenje plastikom?“.

Prilikom odlučivanja o dizajnu proizvoda i ambalaže, proizvođači se često odlučuju na opcije koje više zagađuju, a za njih su jeftinije, bez obzira na to što je takvim otpadom skupo i gotovo nemoguće gospodariti te su iznimno štetni za okoliš. Naime, pravu cijenu ne plaćaju oni već okoliš i društvo te je, pored promjene individualnog ponašanja, nužno stvaranje pritiska na proizvođače kako bi promijenili svoju štetnu praksu.

„Brand audit“ je metoda kojom možemo otkriti prave „krivce za zagađenje plastikom“ te ih natjerati da plate za zagađenje koje su stvorili.

Kako ih na to možemo natjerati saznajte na webinaru o metodi „brand audit“ koju će predstaviti članice organizacije Greenpeace Hrvatska koje su ovu metodu do sada provodile na četiri lokacije u Hrvatskoj. Osim o metodi, govorit će i o samom iskustvu provođenja takve akcije te o tome što su razotkrile.

Na webinar se možete prijaviti putem sljedeće poveznice, a prijave se zaprimaju do kraja dana u utorak 7. srpnja 2020. godine. Poveznicu na ZOOM platformu dobit ćete na mail par sati prije početka održavanja webinara.

  • Coca-Cola je i dalje najveći svjetski onečišćivač plastičnim otpadom / Foto: Justin Hofman - Greenpeace

Podsjetimo, temeljem 484 akcije čišćenja u preko 50 zemalja na šest kontinenata, provedenih u organizaciji pokreta Break Free From Plastic u mjesecu rujnu 2019. godine, Coca-Cola, Nestlé i PepsiCo su drugu godinu zaredom identificirani kao najveći svjetski onečišćivači plastičnim otpadom, a slijedili su ih Mondelēz International, Unilever, Mars, P&G, Colgate-Palmolive, Phillip Morris i Perfetti Van Melle.

Ekovjesnik

 

VEZANE VIJESTI

Srpanj bez plastike u Art Parku

Zelena akcija (Zero Waste Croatia Network), članica svjetskog pokreta Break Free From Plastic, i Art Park Zagreb, povodom obilježavanja „Srpnja bez plastike“, pozivaju vas da se u srijedu, 15. srpnja u 19 sati pridružite večernjem druženju ispunjenom kreativnim aktivnostima.

Srpanj je mjesec bez plastike!

Međunarodnim danom bez plastičnih vrećica, koji se brojnim aktivnostima širom svijeta obilježava dana 3. srpnja, započinje i mjesec bez plastike – Plastic Free July. Sigurni smo da se i vi možete odreći brojnih plastičnih proizvoda za jednokratnu uporabu – vrećica, slamki, štapića za uši, čaša, pribora za jelo ili hrane u suvišnim plastičnim omotima i pakiranjima. EU od 2021. zabranjuje plastiku za jednokratnu upotrebu, a s usvajanjem novih navika možete početi već danas!

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER