Rijeka i Trst od proljeća 2024. povezani izravnom željezničkom linijom

Od 1. travnja 2024. trebala bi prometovati i izravna linija Milano – Ljubljana

Zahvaljujući projektu Interreg Central Europe SUSTANCE, sljedećeg proljeća uspostavit će se izravna željeznička linija između Trsta/Villa Opicina i Rijeke, a najavljeno je i vrlo vjerojatno uspostavljanje nove linije Milano – Ljubljana.

Uvođenje linije Rijeka-Trst (Villa Opicina) najavile su Hrvatske željeznice (HŽ) novim voznim redom za 2024. godinu koji je stupio na snagu 10. prosinca, a prometovat će od 25. travnja do 30. rujna 2024. Vlak će s kolodvora Villa Opicina polaziti u 7:50 sati te će za nešto više od dva sata stizati u Rijeku (u 9:54 sati). Istog dana vlak će polaziti iz Rijeke u 18:25 sati, s dolaskom na kolodvor Villa Opicina u 20:35 sati.

Uvođenje izravne željezničke linije Trst-Ljubljana najavljeno je još u veljači 2021., i to prilikom probne vožnje vlaka velike brzine Frecciarossa ETR 1000 na relaciji Venezia/Mestre – Villa Opicina, izvijestio je riječki La Voce del Popolo. Vrlo je vjerojatno kako će se sljedeće godine uvesti nova linija za Ljubljanu, koja je već postojala do 2008. godine i koju je tada održavao vlak nazvan Casanova, odnosno slovenski Pendolino koji je projektirala i izradila tvrtka FIAT Ferroviaria (sada Alstom Ferroviaria).

Naime, u ponedjeljak 11. prosinca održana je testna vožnja vlaka Frecciarossa ETR 700 na liniji Venezia/Mestre – Ljubljana. Kako je izvijestio talijanski portal Ferrovie.info, vlak je s kolodvora Mestre krenuo u 11:00 sati, na talijansko-slovensku granicu stigao je u 13:45 te zatim preko Sežane nastavio do Ljubljane.

Testna vožnja održana je s ciljem pripreme uspostavljanja nove izravne veze između Italije i Slovenije. Linija bi se prema Slovenskim željeznicama trebala zvati Eurocity 137, a polazak vlaka s kolodvora Milano Centrale trebao bi biti u 15:15 sati sa zaustavljanjima u Bresciji, Veroni, Peschieri del Garda, Veroni Porta Nuova, Vicenzi i Padovi, zatim na kolodvorima Venezia/Mestre, u Portogruaru, zračnoj luci Trst, Monfalconeu, Trieste Centrale i Villa Opicina u Italiji. Vlak bi preko Postojne stizao u Ljubljanu u 22:09 sati.

Vlak Eurocity 136 bi na povratku iz Ljubljane polazio u 6:55 sati ujutro, s dolaskom na kolodvor Milano Centrale u 13:45 sati. Ova linija trebala bi početi prometovati od ponedjeljka 1. travnja 2024. godine.

Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Zbog ovih ćete stanica metroa poželjeti (ponovno) otputovati u Napulj

Radovi na izgradnji nove stanice Capodichino linije 1 napuljske podzemne željeznice privode se kraju. Stanica će od 2024. godine središte Napulja povezivati sa zračnom lukom, a godišnje će opsluživati ​​60 milijuna putnika. Punom parom radi se i na stanicama Centro Direzionale i Tribunale, koje bi trebale biti dovršene u roku od šest mjeseci.

Sanremo 2024: Frecciarossa i RAI zajedno za održivost

Čarter vlakom Frecciarossa 1000, posvećenim ovogodišnjem izdanju legendarnog talijanskog festivala Sanremo 2024., danas su s rimskog kolodvora Termini u Sanremo otputovali novinari i zaposlenici talijanske nacionalne televizije RAI kako bi sudjelovali na ovom najpoznatijem glazbenom događaju u Italiji.

Od Vječnog Grada do Pompeja vlakom za manje od dva sata!

Rim i iskopine Pompeja nikad nisu bili bliži! Zahvaljujući suradnji talijanskog Ministarstva kulture i Talijanskih državnih željeznica (Ferrovie dello Stato Italiane), putnicima se omogućuje da bez presjedanja i na ekološki prihvatljiv način u vrlo kratkom vremenu stignu iz Rima u Pomeje i obratno.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER