Peugeot i Benetau predstavili koncept Sea Drive

Budućnost motonautike

Dva kultna francuska brenda Peugeot i Benetau udružila su se na izradi vrlo odvažnog i inovativnog koncepta Sea Drive kojim osim potpuno novog dizajna brzog motornog plovila predstavljaju i novi način upravljanja plovilima i najavljuju budućnost motonautike.

Koncept ovog speedboata razvijen je za pariški Boat Show koji je Peugeot iskoristio za predstavljanje svoje tehnologije dodirnog zaslona pod nazivom i-Cockpit®, a Benetau integrirao Peugeotovu auto tehnologiju s vlastitim brodskim sustavom Ship Control®.

Koncept Sea Drive se osim naprednom tehnologijom ističe i vrlo smjelim dizajnom, pa se s pravom možemo zapitati kako se ovo plovilo uopće održava na vodi?

U osnovi, Peugeot i Benetau su predstavili svoju viziju ugradnje dodirnog zaslona automobila i njegovog funkcioniranja na plovilu, a krenuli su od ideje da plovila svojim korisnicima budu što jednostavnija za upravljanje, kao što je to vožnja prosječnog automobila.

Spajanjem inovativnih programa i-Cockpit® i Ship Control® stvoren je sustav koji omogućuje jednostavno i ugodno upravljanje korištenjem velikog dodirnog zaslona kojim se trenutno pristupa elektroničkim funkcijama plovila. Pomoću sustava se slično kao i u automobilu upravlja navigacijom (brzinom, strujom, dubinom, rutom, smjerom, položajem), osvjetljenjem, Wi-Fi-jem i klima uređajem, a sustav omogućuje i nadzor razine spremnika goriva i akumulatora te upravljanje balansnom pumpom, kao i precizno podizanje i spuštanje motora.

Sučelje Ship Control® je pravo putno računalo ugrađeno u plovilo te prati i pomaže u navigaciji, a pridonosi i ugodnijem boravku na brodu. Kako sučelje omogućuje i lokalno povezivanje s više tableta odjednom, svaki član posade može pristupiti svim ponuđenim funkcijama upravljanja.

VEZANE VIJESTI

PSA Grupa predstavila električnog križanca automobila i skutera

Elektrificirani skuteri s tri kotača plijene pažnju svojim futurističkim dizajnom i uskoro bi mogli predstavljati savršeno vozilo za održivu budućnost i vožnju po gradskim središtima, ali i na autocestama. Vozačima pružaju dovoljno privatnosti, a istodobno zauzimaju malo prostora.

Nova budućnost komercijalnog zrakoplovstva

Koncept zrakoplova D8 mogao bi drastično utjecati na smanjenje buke te smanjenje emisija i potrošnje goriva u zračnom prometu. Prema izračunima, D8 dizajn zahtijeva 37 posto manje goriva od konvencionalnih putničkih zrakoplova, a također uzrokuje 50-postotno smanjenje buke i 87-postotno smanjenje emisija dušikovih oksida u ciklusu slijetanja i polijetanja.

Autonomni robotski brodovi za prikupljanje otpada iz amsterdamskih kanala

Istraživači MIT-a (Massachusetts Institute of Technology) i Amsterdamskog instituta za napredna metropolitanska rješenja (AMS Institute) udružili su se kako bi razvili autonomni robotski brod koji će se između ostaloga koristiti i za uklanjanje otpada iz mnogobrojnih amsterdamskih kanala.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER