Uz pomoć kupaca i radnika Radenske posađeno 20 tisuća stabala

#SRCEMZASUTRA

Kampanja pošumljavanja nadograđena je entuzijazmom radnika tvrtke Radenska Adriatic u čijim je vrtovima, uz planiranih 10.000 stabala u slovenskom Pomurju i 10.000 stabala u Dalmaciji, „sa srcem“ posađeno i dodatnih 240 crvenih hrastova.

„Ono što posadimo sa srcem mora uspjeti“, kažu u tvrtki Radenska Adriatic i potvrđuju to nedavnom kampanjom „Zelenija Slovenija“. Unatoč izazovima pandemije koronavirusa, kampanja je prema planu realizirana u kolovozu, dok je u Hrvatskoj pokrenut vrijedan projekt Kap po kap – šuma“ i to u suradnji sa Savezom izviđača Hrvatske i njihovom volonterskom kampanjom pošumljavanja Boranka. Cilj ove kampanje bio je pošumljavanje požarom opustošenih područja Žrnovnice i Mosora – kod splitskog naselja Sitno Donje.

U razdoblju od kolovoza do listopada, sve prodane staklene boce Radenske Kraljevi Vrelec 1l doprinijele su sadnji 10.000 stabala u sklopu projekta „Kap po kap – šuma“, čime je na jedinstven način ostvarena vrlo uspješna suradnja Radenske, njezinih kupaca i radnika. Ova hvalevrijedna akcija održana je i u Sloveniji, gdje je 10.000 stabala posađeno u Pomurju, području čiji je šumski fond oštećen biljnim bolestima i nametnicima.

„Akcije sadnje drveća u Dalmaciji odvijale su se vikendima tijekom jeseni, kada su najbolji uvjeti za sadnju. Volontere smo opremili sadnicama, ali i svom potrebnom opremom. Zbog sigurnosti i učinkovitosti volonterima su pomagali stručnjaci Hrvatskih šuma, članovi HGSS-a, Civilne zaštite i Hrvatske vatrogasne zajednice. Unatoč izvanrednim uvjetima, sadnja je bila uspješna i zahvalni smo na svakoj pojedinoj sadnici Radenske. Priroda se teško može sama obnoviti od mnogih požara koji se svake godine događaju u Dalmaciji - potrebna joj je naša pomoć!“, istaknuo je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.  

„Gdje postoji volja, postoji način, izreka je u koju čvrsto vjerujem“, ustvrdio je direktor Radenske Marián Šefčovič. Prihvatio je epidemiološka ograničenja kao izazov i zajedno sa zaposlenicima pronašao rješenje. „Zaposlenici su se zaista radovali sadnji drveća, nismo im mogli oduzeti to veselje. Zato smo pronašli novo rješenje i njime nadogradili kampanju. Priskrbili smo im dodatna stabla i pozvali ih da ih posade u svom vrtu“, objasnio je Šefčovič. Tako je više od 240 mladih sadnica crvenog hrasta dobilo svoje mjesto u vrtovima zaposlenika, a tri crvena hrasta dobila su svoje mjesto ispred poslovne zgrade tvrtke.

„Održivost je načelo uzajamnosti između ljudi i prirode. Uzimanje i vraćanje, ravnoteža te osiguravanje harmonije između sustava kako bi buduće generacije također mogle uživati ​​u životu koji mi živimo. Podržavanjem dobrih praksi na području zaštite okoliša, održivost ostaje vodeće načelo našeg poslovanja“, zaključila je Egle Wehle, direktorica marketinga Radenske Adriatic.

Više o aktivnostima tvrtke Radenske Adriatic potražite na srcemzasutra.hr.

  • Ekovjesnik

VEZANE VIJESTI

Boranka - najveća akcija pošumljavanja opožarenih područja u Dalmaciji

Volonteri Greenpeacea iz 5 zemalja pridružili su se u subotu dosad najvećoj akciji pošumljavanja opožarenih područja u Dalmaciji. U  sklopu kampanje Boranka u organizaciji Saveza izviđača Hrvatske, posađeno je oko 3.000 novih sadnica u okolici Splita. Važno je osvijestiti da klimatske promjene dovode do sve većeg broja požara na Mediteranu.

Kampanja Boranka dobitnik nagrade Europski građanin

Kampanja Boranka Saveza izviđača Hrvatske dobitnik je nagrade Europski građanin za 2020. godinu, objavio je Ured Europskog parlamenta u Hrvatskoj. Riječ je o priznanju koje Europski parlament dodjeljuje za iznimna postignuća u promicanju europskih vrijednosti i zajedništva.

U Osijeku se do kraja godine sadi 1.115 stabala!

Osječka gradska uprava najavila je sadnju 1.300-1.400 novih stabala, kako u okviru redovne sadnje proračunskim sredstvima, tako i u sklopu „Dana kolektivne sadnje drveća“ koju je pokrenula Inicijativa „Zasadi drvo, ne budi panj“.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER